MZ Backoffice Support biedt allerlei verschillende werkzaamheden aan om jou te ontlasten van je administratieve rompslomp.
De werkzaamheden worden op afstand uitgevoerd, dus vanuit mijn eigen werkplek aan huis. Werken op locatie is natuurlijk bespreekbaar. De werkzaamheden bestaan onder andere uit:
Facturering
Ik kan je helpen op het gebied van factureren. Ik kan de facturen opmaken en zorg ervoor dat ze op tijd verstuurd worden naar je klant.
Inkoopfacturen en bonnetjes
Ik verzamel al je inkoopfacturen en/of bonnetjes. Ik scan ze, boek ze in een boekhoudprogramma en zorg ervoor dat alles netjes en overzichtelijk wordt opgeslagen.
Bankmutaties
Ik verwerk de bankmutaties waar de verkoop- en inkoopfacturen aan gekoppeld dienen te worden. Op deze manier zorg ik voor een duidelijk overzicht van openstaande facturen.
Debiteurenbeheer
Ik zorg ervoor dat jouw klanten de openstaande facturen op tijd betalen. Jij hebt hier verder geen omkijken meer naar.
BTW-aangiftes
Ik zorg ervoor de jouw administratie elk kwartaal compleet is en gecontroleerd, zodat de BTW-aangifte op tijd verstuurd kan worden naar de Belastingdien
Offertes maken
Ik maak al je offertes professioneel op, zodat jij je kunt richten op andere belangrijke zaken.
Wil je taken uitbesteden die hier niet genoemd staan?
Ik bied een breed scala aan diensten aan om jouw administratieve taken zo volledig mogelijk te verzorgen.
Neem gerust contact met mij op, zodat we het kunnen bespreken.